TwistDocumenta 15: sztuka i aktywizm
Społeczność, solidarność i lepszy świat dzięki sztuce: takie były hasła Documenta 15 w Kassel w Niemczech. Ale wkrótce po otwarciu tegorocznej edycji festiwalu, uczestnikami i uczestniczkami wstrząsnął skandal. Okazało się, że jednym z eksponatów jest ogromne płótno indonezyjskiego kolektywu Taring Padi, na którym uwiecznili karykatury antysemickie.