Europa: raj utracony?
Po 1945 roku w Europie udało się zachować względny pokój. Ale rosyjska ofensywa na Ukrainę właśnie zachwiała tę kruchą równowagę. Czy zatem powinniśmy przeformułować oczekiwania na przyszłość? Czy Europa jest bezpiecznym miejscem?