Pragnienie wolności
Wiele ważnych budynków w Europie jest teraz podświetlonych na żółto-niebiesko w geście solidarności z Ukrainą. Ten kraj, jego mieszkańcy i mieszkanki, został zaatakowany, bo chciał być wolny i demokratyczny. Przyglądamy się temu pragnieniu wolności i jego ekspresji przez artystów.tki na całym świecie.