Pragnienie wolności
Od czasu #MeToo dużo się dzieje – także na scenie kulturalnej. Ale czy ten ruch realnie zmienił sytuację kobiet? A może po dwóch latach koronawirusa następuje powrót do dawnych zachowań? Jak doświadczają tego artystki i intelektualistki? „Twist” zgłębia te pytania na krótko przed Międzynarodowym Dniem Kobiet 8 marca.