Kolonizatorzy kosmosuElon Musk, Jeff Bezos i wyścig najbogatszych o dominację
Kosmos kusi. Najbogatsi tego świata coraz częściej patrzą w niebo, marząc o jego kolonizacji. Elon Musk buduje swoje imperium 550 km od Ziemi. Swojej części kosmosu domaga się także Jeff Bezos, a niedawno do gry włączyły się Chiny i Unia Europejska. Skąd ten apetyt i jakie może mieć konsekwencje geopolityczne?