Afgańczyk Abdul regularnie stoi koło szpitala w Calais. To lokalny punkt spotkań uchodźców. Swoim aparatem dokumentuje ich życie codzienne i prowizoryczne domy. Sam jest w lepszej sytuacji – sześć lat temu opuścił swoją ojczyznę, a Francja przyznała mu azyl. Czy jego zdjęcia mogą pomóc wygnańcom?