"Over the Limit" - Film Marty PrusZaproszenie do podróży"Volver", La Mancza Almodóvara
Pedro Almodovar już od ponad 40 lat zabarwia ekrany kin swoją elektryzującą wyobraźnią. I choć wyobraźnia ta wyrosła i żywi się madryckimi nocami, w filmie „Volver” reżyser powraca do La Manczy, swojej ziemi ojczystej. W jego obiektywie La Mancza zamienia się w kobietę – intrygującą i silną.