Gejsze: pierwsze damy KiotoZaproszenie do podróży
Zabieramy Was w podróż do Kioto, gdzie poznacie życie gejsz. Po zachodzie słońca te dystyngowane damy tańczą, grają na instrumentach i zabawiają swych bogatych klientów. Są damami do towarzystwa i strażniczkami tradycyjnej kultury japońskiej. Bo słowo „gejsza” oznacza przede wszystkim osobę posiadającą rozległą wiedzę o świecie sztuki.