Tallinn: stolica sowieckiej paranoiZaproszenie do podróży
Tallinn jest jednym z najlepiej zachowanych miast w Estonii. I choć od upadku ZSRR minęło już 30 lat, na ulicach miasta można jeszcze wyczuć ducha zimnej wojny. Co roku ok. 1,5 mln turystów wysłuchuje tam opowieści o czasach sowieckiej paranoi. To wyjątkowo trudny rozdział w historii państwa.