Ukraina: Wiosna w Kijowie
W meksykańskiej wsi Santo Domingo Ingenio przez dziewięć miesięcy w roku wieje stały i silny wiatr. To idealne warunki dla energetyki wiatrowej, nic więc dziwnego, że miejsce stało się Eldorado międzynarodowych gigantów energetycznych. Firma EDF jest jedną z nich. Gdy spotkaliśmy się z mieszkańcami, okazało się jednak, że „zielona” działalność często odbywa się kosztem lokalnej społeczności.