TwistJak trwała jest sztuka?
Jak trwała jest sztuka? Czy jest w stanie na długi czas zachować bogactwo kulturowe jakiegoś miejsca? By odpowiedzieć na te pytania udajemy się do Kosowa. Odwiedzamy stolicę - Prisztinę - gospodarza biennale Manifesta 14. Następnie przenosimy się w okolice Neapolu, by odkryć artystyczne skarby, które kryje niewielka wyspa Procida.