42 - Odpowiedź na prawie wszystkoCzy foki mogą skarżyć się w sądzie?
Czy natura ma jakieś prawa – a jeśli tak, to czy może bronić ich w sądzie? W końcu to my, ludzie, powodujemy masowe wymieranie gatunków. Czy zwierzęta, rośliny, rzeki i ekosystemy nie powinny mieć możliwości samoobrony? Jest to już możliwe w Ekwadorze, pierwszym kraju, którego konstytucja przyznaje przyrodzie jej własne prawa.