42 - Odpowiedź na prawie wszystkoCzy stajemy się coraz głupsi?
Od dawna przekonuje się nas, że ludzka inteligencja może rozwijać się w nieskończoność. Sprzyja temu ewolucja medycyny, nauki i techniki oraz zwiększony dostęp do informacji. I rzeczywiście - przez dekady ludzkie IQ rosło z pokolenia na pokolenie. Ale kilka lat temu przestało. Dlaczego?