42 - Odpowiedź na prawie wszystkoSekretne życie kolorów
Życie bez kolorów? Trudno to sobie wyobrazić. Ale jeszcze trudniej wyobrazić sobie, że kolory mają swoje własne życie i od początku historii wpływają na żywe organizmy. A jednak nadal tak mało o nich wiemy … Czas to zmienić!