Zatruty świat
Grzyby nie mają mózgów, ale to nie znaczy, że nie są inteligentne. Ich systemy pozwalają na podejmowanie decyzji i wymianę z roślinami ze swojego najbliższego otoczenia. Potrafią też zawładnąć ciałami owadów i przemienić je w zombie! A więc – czy grzyby rządzą światem?