42 - odpowiedź na prawie wszystkoDlaczego nienawidzimy?
Kiedy jako dzieci uczymy się nienawidzić? Czy to nabyty mechanizm obronny czy wrodzona “ciemna strona” człowieka? Co nam daje ta emocja i w jakich przypadkach przynosi pozytywne skutki? I w końcu – czy wszyscy jesteśmy zdolni do nienawiści?