42 - odpowiedź na prawie wszystkoCzy istnieje idealna energia?
Na długo przed kryzysem energetycznym na Ziemi istniała równowaga przepływów energii. Kiedy prawie 500 000 lat temu ludzie nauczyli się władać ogniem, zaczęli wykorzystywać go dla własnych korzyści. A gdybyśmy znaleźli źródło energii, które byłoby niewyczerpalne i przyjazne dla środowiska?