Zatruty świat
Jeśli wierzyć Elonowi Muskowi, wkrótce będziemy mogli zamieszkać na Marsie. Serio? Przecież jest tam ekstremalne zimno, atmosfera składa się głównie z dwutlenku węgla, a do tego wszędzie występuje niebezpieczne promieniowanie. Więc skąd w ogóle fantazje o tym, by zamieszkać na Czerwonej Planecie?