Dobre wieści z planety - WodaŚcieki: cenne źródło informacji
Miliardy litrów wody pitnej co dzień spłukują to, co zostawiamy po sobie. Aby ją oczyścić, potrzebujemy systemów kanalizacji i oczyszczalni. Cuchnące ścieki, które są tam przetwarzane są też cennym źródłem ukrytych informacji. W dokumencie przedstawiamy Wam metody znajdowania śladów w ściekach. Po raz pierwszy w historii specjaliści porównują w nim także ścieki z różnych europejskich stolic.