Wspaniała historia muzeówMy, dzieci z dworca ZooHistoria Christiane F.
Christiane F. została obiektem fatalnej fascynacji młodzieży i oburzenia konserwatywnych mieszczan. Miała 13 lat, była narkomanką i prostytutką. Swoją autobiografią zdjęła zasłonę milczenia z subkultury, która zrodziła się wokół narkotyków. W dokumencie rozmawiamy z ludźmi, którzy dorastali w czasach Dworca Zoo. Nakładamy fragmenty książki na archiwalne nagrania i z bliska przyglądamy się losom samej Christiane.