Re: Szkocja: smak niepodległości
Czy w Szkocji będzie nowe referendum niepodległościowe? Ta kwestia bardzo dzieli społeczeństwo, a sytuację dodatkowo zaostrza galopująca inflacja i kryzys energetyczny. Wyruszamy na miejsce, by z bliska zbadać argumenty zarówno niepodległościowców, jak i zwolenników pozostania częścią Wielkiej Brytanii. Dokument z lektorem.