Re: Grenlandzki Patrol Niedźwiedzi Polarnych
Ittoqqortoormiit na Grenlandii jest jedną z najodleglejszych miejscowości na Ziemi. Przez 10 miesięcy w roku króluje to lód i śnieg. Jednak rozpędzony kryzys klimatyczny destabilizuje tutejsze życie: topniejący lód sprawia, że niedźwiedzie polarne muszą migrować coraz dalej, by znaleźć foki - ich główne pożywienie. W dokumencie poznajemy grupę osób, które starają się pomagać tym zwierzętom - grenlandzki niedźwiedzi patrol.