Legendy rocka
New Order to jeden z najbardziej wpływowych i uznanych przez krytyków zespołów swojego pokolenia. W latach 80. połączyli dance i punk, aby stać się międzynarodową historią sukcesu, sprzedającą się w milionach egzemplarzy na całym świecie.