Legendy rockaThe Mamas and Papas
Czteroosobowy zespół folkowy, którego harmonijny i hippisowski klimat uczyniły z nich kwintesencję ścieżki dźwiękowej lat 60. Wiodący krytycy muzyczni rzucają nowe światło na karierę The Mamas and Papas.