Legendy rockaRun-D.M.C
Run-DMC to nominowane do Grammy trio hip-hopowe z Queens w Nowym Jorku. Założony w 1981 roku, uważany jest za jednego z najbardziej wpływowych artystów hip-hopu i pomógł zapoczątkować rosnącą popularność tego gatunku w latach 80. Run-DMC była pierwszą grupą hip-hopową, która pokryła się platyną i podwójną platyną.