Legendy rockaThe Beastie Boys
Jeden z najważniejszych zespołów alternatywnych ostatnich dziesięcioleci, The Beastie Boys, połączył siły z nowojorską sceną hardcore punk wczesnych lat 80. Członkowie Michael Diamond, Adam Horowitz i Adam Yauch pochodzili z zamożnych środowisk i uczęszczali do prestiżowych uczelni, stając się częścią tej ekscytującej nowej sceny. Dokument zawiera materiały archiwalne, teledyski i ekskluzywne spostrzeżenia krytyków muzycznych i dziennikarzy Michaela Bonnera (Uncut Magazine), Hamisha MacBaina (Shortlist) i Johna Aizlewooda.