Colin Benders - Stone Techno X ZollvereinBabylon CircusPelpass Festival
Zanim pojawili się na scenie Festiwalu Pelpass, przez 25 lat Babylon Circus zwiedzili świat i wypróbowali najróżniejsze gatunki muzyczne. Ich powrót zbiega się z wydaniem najnowszego albumu „State of Emergency”, inspirowanego klimatami Boba Marleya i Louise Attaque i „poświęconego” obecnemu kontekstowi pandemii.