Generation Africa
Bliźniaczki Adama i Awa próbują zrekonstruować los swojego ojca, Burkinabè, który wyjechał z Senegalu, gdy były dziećmi. Trafiają do Gwinei Bissau i Burkina Faso i odkrywają nowe rodziny, założone po drodze przez Burkinabè.