Generation AfricaIle kosztuje panna młoda?
Ślub zaoczny to ceremonia bez udziału pana młodego i panny młodej. W reportażu spotykamy się z Mercy, która ma nadzieję, że taki ślub zapewni jej lepsze życie. O jej losie zadecydują teraz rodziny przyszłych nowożeńców. Przed ślubem muszą wynegocjować cenę żony.