Generation Africa
Ouloulou, Baldé i Doucouré niedawno przybyli do Walencji z Afryki Zachodniej. Codziennie rozmawiają ze swoim duchowym przewodnikiem - marabutem - który zaleca im rytuały, których należy przestrzegać, aby uzyskać dokumenty uprawniające do pobytu w Europie. Tymczasem w Mali Bakary po raz drugi próbuje dostać się do Europy, również kierując się zaleceniami swojego marabuta.