Generation Africa
Mahad mieszka w wyjątkowym miejscu. Dzielnica Eastleigh w Nairobi jest nazywana “drugim największym miastem Somalii” ze względu na zamieszkujących ją imigrantów. Mahad się tu urodził, ale nie ma pewności, czy jest Kenijczykiem, czy Somalijczykiem. W swoim youtubowym show “Somali React” stara się rozszyfrować somalijską tożsamość, ale też pokazać ciekawostki z życia diaspory dzielnicy Eastleigh.