Generation Africa
W Gaborone w Botswanie co roku odbywa się wyjątkowy konkurs. Najlepsi studenci i studentki prawa z całej Afryki inscenizują rozprawę sądową. Wcielają się w obie role: powoda i strony pozwanej. W tym roku konkurs dotyczy praw uchodźców.