Generation Africa
Malijka Mariam była wykorzystywana seksualnie przez sąsiada, szwagra i kuzyna. Uciekła do Burkina Faso. Wzięła udział w warsztatach tanecznych, podczas których powoli zaczęła odzyskiwać połączenie ze swym własnym ciałem. Wspierająca choreografka i grupa tancerzy pomogła jej zmierzyć się z duchami przeszłości.