Generation Africa
Mamo, tato, dlaczego wyjechaliście beze mnie? - pyta jedenastoletnia Manuela. Jej rodzicom udało się przedostać z Kamerunu do Włoch, dokąd chcą sprowadzić również córkę i zapewnić jej lepszą przyszłość. Jednak teraz dla Manueli ważniejsza byłaby ich obecność. Dorasta w smutku, z rodzicami komunikując się jedynie na odległość.