Generation Africa
Ugandyjska dziennikarka Mary Monday działa z pomocą tego, co ma pod ręką. Jej audycje radiowe są robione smartfonem zasilanym przenośną ładowarką słoneczną. Nagrywa, edytuje i relacjonuje historie uchodźców z największego obozu w Ugandzie. Nie odpoczywa nawet wieczorami.