Generation AfricaWalka o wodę
W środkowym Beninie pory suche stają się coraz bardziej ekstremalne. Przyczyną jest zmiana klimatu. Pasterze masowo migrują ze swoim żywym inwentarzem, a towarzyszą temu konflikty: jak dzielić się wodą i przestrzenią? Potomek pasterzy Boube wprowadza nas do tego świata i tłumaczy napięcia.