Generation AfricaLudzie z Katangi
Enkehone, młody człowiek z etiopskiej wsi, konfrontuje się z realiami życia w Katandze, wielokulturowej dzielnicy Addis Abeby. Jego ambicją jest kariera w stolicy, ale na razie mieszka w prowizorycznym hostelu. Enkehone wnikliwym okiem przygląda się ciężkiej egzystencji mieszkańców dzielnicy, zdając sobie sprawę, że to miejsce wkrótce przestanie istnieć - zrównają ją z ziemią łakomi deweloperzy.