Riccardo Muti i "Msza uroczysta" BeethovenaFestiwal Salzburski 2021
Riccardo Muti dyryguje na Festiwalu w Salzburgu niemal co roku od 50 lat. Tak długo trwa jego bliska przyjaźń z Filharmonikami Wiedeńskimi. W 2021 r. wspólnie dali wspaniały koncert, który jednocześnie był zaskakującym debiutem Mutiego - po raz pierwszy zmierzył się z jednym z największych dzieł sakralnych w historii muzyki. Oto przed państwem "Msza uroczysta" ("Missa Solemnis") Ludwiga van Beethovena!