Nowe Delhi: Zakazana miłość NehruZaproszenie do podróży
Rashtrapati Bhavan jest perełką Nowego Delhi. To imponujące gmaszysko z czerwonego gresu zostało ukończone w 1929 r. i jest dziś siedzibą prezydenta oraz jedną z największych rezydencji na świecie. Dokument opowiada zakazaną historię miłosną wiążącą się z Rashtrapati Bhavan – perypetie, które splotły się z dziejami niepodległości Indii.