Mahler i Camile PépinPod batutą Simone Young
Simone Young zaprosiła Renauda Capuçona i Francuską Orkiestrę Narodową do współpracy nad wyjątkowym koncertem pełnym kontrastów. W programie: utwory Camille Pépin oraz I Symfonia Mahlera.