Zapomniane pralnie: Prawda o Magdalenkach
W społeczeństwie, w którym ludzie rozmawiają o swoich seksualnych eskapadach niemal tak swobodnie jak o pogodzie, osoby żyjące w celibacie nie mieszczą się w normie. Niezależnie od tego, czy jest to abstynencja dobrowolna czy okolicznościowa, jak wygląda życie, gdy jedna z rzekomo podstawowych potrzeb człowieka pozostaje niezaspokojona?