Re: Jak uniezależnić się od Chin?Dylematy europejskiej gospodarki
Zależność od Chin jest niebezpieczna dla Europy. Zagrożenie nie ogranicza się do handlu i biznesu: Chiny także politycznie chcą zakłócić światowy porządek, a do tego otwarcie wspierają Rosję. Ale czy jesteśmy w stanie zrezygnować z tanich chińskich produktów w imię bezpieczeństwa? Jakie są możliwe scenariusze?