ARTE ReportageMigranci: bezimienna śmierć
Tysiące migrantów i migrantek narażają życie przekraczając rzekę Evros, naturalną granicę między Grecją i Turcją. Dla wielu ta przeprawa to koniec podróży – toną. A kiedy rzeka wyrzuca na brzeg ich ciała, identyfikacja często okazuje się trudna. Patolog sądowy Pavlos Pavlidis próbuje ustalić nazwiska ofiar kryzysu migracyjnego i nawiązać kontakt z ich rodzinami. Dokument z lektorem.