Re: Ocalić Dolomity
Surowe piękno Dolomitów doceniło nie tylko UNESCO, które wpisało je na swą listę światowego dziedzictwa, ale również rzesze turystów. Ich obecność zmienia Dolomity i lokalnych mieszkańców: obszar zamieszkany przez 500 tysięcy osób odwiedza 33 miliony turystów rocznie. W dokumencie spotykamy się z aktywistami, którzy walczą o to, by te wizyty nie pociągały za sobą niszczenia fauny i flory Dolomitów i gentryfikacji górskich wiosek.