Re: kobietobójstwa w EuropieJak państwa chronią kobiety?
W 2020 r. w UE miały miejsce 444 kobietobójstwa. Każda historia jest inna, każda jest tragiczna. Uważamy się za rozwiniętą część świata, dlaczego więc pozwalamy na śmierć tak wielu kobiet? I czy zapobieganie kobietobójstwom jest sprawą priorytetową dla rządów? Jakie są różnice między krajami?