Re: Grzyby i zrównoważony rozwój
Patrick Mürner nie zbiera kań i podgrzybków, by usmażyć je na patelni. On z grzybów robi meble i inne funkcjonalne obiekty. Spotkaliśmy się, by zgłębić temat - czy to możliwe, że grzyby zastąpią plastik? Jak wyglądają badania nad wykorzystywaniem grzybów do budowy domów? I czy ubrania zrobione z grzybów dobrze się noszą? Dokument z lektorem.