ARTE RegardsNiemieccy Rosjanie a wojna
Od 24 lutego społeczność Rosjan mieszkających w Niemczech jest głęboko podzielona. W reportażu udajemy się do Bawarii, gdzie można dobrze to zaobserwować. Od początku wojny już pięciokrotnie umieszczono symbol “Z” na ścianach kościoła. Kto go umieszcza, a kto go później ściera?