Re: Moja stuletnia współlokatorka
Berlin zakochał się w tych supermenkach z wiertarkami! Wszystko zaczęło się od pewnej pani złotej rączki, która pomagała sąsiadom w drobnych pracach. Szybko znalazła swoje naśladowczynie i tak powstały Driller Queens. Dziś mają swoją stronę internetową, a ich usługi cieszą się niesłabnąca popularnością.