Re: Voces Gaudii - pierwszy w Polsce chór LGBTQIA
Polski chór „Voces Gaudii” to pierwszy w Polsce chór osób LGBTQIA i przyjaciół. Misją chóru jest służyć rozwojowi i socjalizacji osób LGBTQ, wspierać społeczność LGBTQ, pracować dla dobra całego społeczeństwa poprzez działania integracyjne i edukacyjne.