Re: Bornholm, ekologiczny raj na Bałtyku
Od końca XX wieku duńska wyspa Bornholm na Morzu Bałtyckim boryka się z wieloma wyzwaniami: odpływem ludności, wzrostem bezrobocia i brakiem wzrostu gospodarczego. Punkt zwrotny nastąpił w 2007 roku: obecnie wyspa jest wzorem w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiska.